måndag, februari 13, 2017

Födelsedagshelg för syster.



Har haft en superhelg hos syster och hennes pojkvän i Floda där hon bor för tillfället. Hade med mig Tex också, liten akutlösning eftersom Emil också var i Göteborg med sin bror och Kalle och Emils mammas hund löpte och Tex är inte kastrerad.
Men det fick helt okej, och det var ganska så mysigt att ha med honom ändå. Men han behöver definitivt träffa lite mer folk i sitt liv och han behöver en hel del miljöträning, så det var nog nyttigt för honom. Det tråkiga var att jag och Cec inte kunde göra så mycket annat än att sitta hemma, ville inte gärna lämna honom själv i ett okänt hus.
På fredagen lämnade jag av Emil och hans bror i stan och sen hann kag hem till pappa och hämtade en bebisar och träffade Alva en sväng. Sen mötte jag upp Cec och följde efter henne hem till Pontus. På kvällen blev det soffan med pizza, godis, film och massa prat, perfekt fredag faktiskt. Alldeles för längesen vi sågs.
På lördagsmorgonen tog jag och Tex en solig promenad innan de andra vaknade. Kom bort oss lite, så fick plocka fram GPS:en på telefonen för att hitta tillbaka.. På kvällen lämnade vi ändå Tex ensam för lite mat och bowling på John Scotts i Partille. Väldigt roligt och gick hyfsat med bowlingen trots en numera ganska stor mage.
Söndagen blev det bara en kort morgonrunda och sen frukost och tårta innan det det var dags att åka in till Göteborg och hämta upp Emil och hans bror.
Väl hemma så packade jag bara upp lite och sen var jag så trött, la mig på soffan och somnade och sov i nästan tre timmar. Helt slut verkligen.

Men en jättebra helg och nu ska det väl inte dröja alltför länge tills vi ses igen. Vi har bokat in att hon ska komma hit i början på mars och ta en en Ullaredstur. Det ser jag fram emot nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar