lördag, februari 16, 2008

att sakna

15.53

sitter hemma hos pappa, home sweet home. har varit här sen igår.
syster hade ju fest ute i Eskilsby, och jag sov över hemma hos pappa. mycket konstigt folk men jag hade det rätt så kul. blev inte för full, bara alldeles lagom och lite till. det räckte till helt enkelt.
stackars syster min hade det nog inte så jättekul, hon hade blivit sjuk dagen innan och var väl inte på topp, synd. vid 2 hade jag fått nog, då var det inte kul alls längre och jag var alldeles för trött. ringde pappa och dem kom och hämtade mig.
ringde Emil men fick inte pratat med honom alls :( Somnade inte alls lång stund efteråt. vaknade flera gånger imorse, vid 12 så gick jag upp. har förövrigt blivit jätteförkyld, har fått mer ont i halsen och en aning hosta också.

så är det jobb imorn igen, känner mig väl inte jättepeppad över det, men jag har lovat och egentligen känns det nog rätt så okej ändå. det spelar mig ingen som helst roll känns det som. jag får inte träffa Emil i helgen i alla fall. det känns jätte tråkigt och ovanligt. jag saknar honom jättemycket nu, vill bara krypa ner under täcket bredvid honom.

och Johanninen-vennen, dig saknar jag något enormt nu <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar