tisdag, februari 26, 2008

otroligt peppad

20.33

kom hem för drygt en timme sen och jag känner mig glad, fast en aning trött. har haft en väldigt bra dag.
träffade min allra bästa ven på Drottningtorget vid halv 12 och åkte till MixIt och åt en väldigt god salladslunch (fick välja allt inom sallad man ville) och drack thé. snattrade på om allt möjligt i lite mer än en timme, shoppade fina théburkar och sen följde jag vennen till skolan.
sen var det (tyvärr) över två timmar kvar tills jag skulle träffa min älskade syster. så jag gick i bokaffärer, bok-rea. fick köpt fyra pocketböcker och två kokböcker, en om choklad :). gick och tog en kopp thé i min ensamhet och läste lite i mina böcker. vid 3 så kilade jag ner till Brunnsparken och väntade på spårvagnen med syster på. vi letade och hittade present till lillasyster Alva. tog en fika borta i Haga och tog sen en sväng bort till 2:a Långgatan för att kika upp tatueringsställen. vi hittade ett och gick in och kikade runt lite. pratade med en man där inne, fick reda på pris och fick ett visitkort. känns som att det är inom räckhåll nu, äntligen och jag är peppad! och planen är att ringa och boka tid på fredag.

nu är det alldeles snart dags att krypa till kojs. håller på att borsta tänderna. ska snart ringa Emil <3.>lycklig.

Natti natt, sweet dreams.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar