onsdag, februari 20, 2008

snatter snatter snatter

19.58

dagen idag har varit rätt så bra. förkylningen fortsätter att bli bättre å bättre. mornarna och kvällarna är värst. och nu sitter jag här med huvudvärk igen och ont i halsen, antar att det är efter allt prat idag.
timmarna på jobbet gick fort idag, men fick rätt så mycket gjort, mer än vad jag tänkt i alla fall. det flöt liksom på bra hela dagen (allt är bättre än i måndags). vi hade roligt, stämplade ut i tid. blev kvar en halvtimme efter att vi hade slutat å tjatade lite med Marie. blev erbjuden skjuts hem av Matilda och givetvis tackade jag ja, och ja jag är lat, men jag har även tröttnat så fruktansvärt på vägen hem.
vi hadet mängder att prata om och vi blev sittande kvar i bilen i hela 2 timmar, det är riktigt länge! vi hade tydligen massor att prata om och vi var förvånansvärt lika. vi hann gå igenom ett antal olika ämnen. silkonbröst, fjortis-fylla, jobbet, männen.
sedan dess så har jag inte gjort mycket alls, tog en dusch, fixade lite kvällsmat. ingen middag idag heller, jag har verkligen ingen lust.

det är äntligen onsdag kväll och jag förstår inte hur den här veckan kan ha gått så förbannat långsamt. enligt mig så borde det vara torsdag idag. lite av anledning är att jag bara vill att det ska vara fredag kväll nu. jag vill ha min älskling här, nu!

är ledig imorn, men det blir ingen sen kväll i alla fall. jag är trött i ögat ikväll.
ska skriva en handlingslista tills imorn, bortsta tänderna och sen krypa till kojs.

Goodnight sweethearts.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar