måndag, februari 18, 2008

lite av en helvetes dag

17.40

nyduschad, och kommer mig plötsligt inte för att göra något alls. har en molande huvudvärk, väldigt ont i halsen och snorig. kanske skulle fixa nån middag, men inte det minsta sugen på något och känner inte ens någon smak.
det finns så mycket som skulle behöva göras, väskan är fortfarande ouppackad, bortsett från lite rotande efter speciella grejer i den, vattna blommorna, dem börjar se lite lessna ut. dessvärre varken orkar jag eller vill göra något av det.

jobbet idag har varit en väldigt dålig start på veckan kan jag säga. allt och det mesta har gått, eller blivit fel. varorna kom mitt uppe i allt och det var till råga på det rätt så mycket också. som tur var jobbade jag med Matilda idag, å då kunde vi ändå skratta uppe i allt elände.

och nu mår jag inte alls bra. vill helst bara krypa ner under täcket hos Emil. nu har jag den förbannade gråten i halsen också, en klump i magen. Jag saknar Emil älsklingen <3>

och ja, jag tycker synd om mig själv. jag känner mig så liten och ensam.

1 kommentar:

  1. Min älsk. Dumma dagen som inte går som du vill. jag saknar dig så det nästan gör ont i magen. längtar massa till torsdag. <3! vart och hur ses vi? vill du göra ngt speciellt?

    SvaraRadera