måndag, mars 31, 2008

typisk måndag

19.59

det har varit en alldeles hemskt typisk måndag idag.
till att börja med så var det jobbigt att gå upp imorse, det var mörkt igen och dessutom regnade det. men det var bara att dra på sig mössan och traska iväg till jobbet. sen så kände jag mig lite bortkommen efter att ha varit ledig i 3 dagar och jag hittade ingenting. saker fattades, jag gjorde fel med lunchen och fick börja om. allt tog mycket längre tid än det brukar göra och alla på jobbet var lite "down" och det var en konstig dag.

och det var det dåliga under dagen, men det fanns även bättre saker med den.

jag kom mig äntligen iväg från jobbet, och i tid för en gångs skull en måndag. vandrade iväg till gymmet. gick på bandet i en timme och körde sen lite armar&mage. tills min mage började kurra och det var dags att gå hemåt. tog en dusch och gjorde mig en ost&skinkomelett och ärtor. nu sitter jag bara här och kikar lite på tv å snart blir det sängen (ska försöka sova ordentligt den här veckan, jag behöver det).

och sist av allt, det är inte ens riktigt mörkt ute än, det påminner om sommar, och det regnar inte längre heller.

1 kommentar:

  1. Nej, det håller jag med om, jag är inget fan av att man måste hålla datumen på kartongerna.. men njae, om det smakar skunk i munnen så får det banne mig vara bra. ^^ Puss gumman!

    SvaraRadera