tisdag, november 18, 2008

Close your eyes baby and lend me your finger, together we walk out as one.

14.48

dagarna går fort, men jag vet egentligen inte vad jag fyller dem med. men det gör inte mig något.

har börjat ta tag i mina mornar, att börja gå upp tidigare, så det inte skulle bli så jobbigt när jag börjar jobba, men några dagar för sent. gick upp imorse, duschade, åt frukost och gav mig sedan iväg till Värnamo och optikern. sen kikade jag runt lite, men inte så kul när det regnar. jag hittade början på min första julklapp för i år, den kommer bli bra. men nu tänker jag inte skriva mer om det.. var hemma igen strax efter 12 och då började jag greja lite, med en lampa. (vi skulle ha den i köket, men fel kontakt, så nu måste vi hitta på något nytt. funderar på att ha den på övervångingen i "sovrummet"). jag och Emil har betsämt oss för att göra iordning däruppe nu och verkligen använda det som sovrum, istället för att sova i vardagsrummet. vi får se hur det går med det, det behövs lite fantasi.

ikväll är det yoga, som det känns nu är jag inte minsta sugen på att åka. men får se lite senare.
och imorn börar nya jobbet och det känns lite nervöst, på ett bra sätt.

nu ska jag börja med att försöka skruva på sängbenen på min säng och kanske göra iordning den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar