tisdag, november 04, 2008

sömnlös natt

16.28

det känns konstigt att vara hemma igen, jag vet inte riktigt vad jag ska göra. det är alldeles dimmigt hela dagarna, det blir inte mycket gjort liksom.
blev väckt av telefonen som ringde vid 10 imorse, det var väl inte överdricet tidigt, men fortfarande lider jag lite av tidsomställningen. men jag åt frukost, gick ut (en väldigt kort sväng) med Helmer, sen gick jag tillbaka in och la mig, somnade om och sov till strax över 2. det är helt sjukt hur jag kan vara såhär trött. men inte heller inatt sov jag så värst bra, somnade någorlunda i tid igårkväll, men vaknade vid halv 3 snåret och somnade inte om förrän vid halv 5 eller något. massa konstiga tankar, obehagliga drömmar och sådant.

nu är Emil hemma igen, så det blir snart middag och senare yoga, äntligen igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar