tisdag, november 11, 2008

regnet det bara öser ner.

15.58

ska alldlels strax gå och börja fixa med middagen men tänkte skriva lite innan dess. inte för att det händer alltför mycket spännande här. har en sorts sockerkaka inne i ungen, men den verkar inte riktigt vilja bli klar, den är hursomhelst till mamma. ska åka och hälsa på henne imorgon, hon är ledig så det passar bra.

idag har det regnat konstant hela dagen, men var ändå ute på en liten proemand med Helmer. i mina nya "skogsskor". sen har det bakats kakor, ska även skänka en del av dem till mamma. jag har dammsugit, men inte packat ihop mina grejer tills imorn, som jag har tänkt hela dagen att jag ska göra. men dagen är ju inte slut. det blir middag och yoga ikväll.

har väldigt goda förhoppningaar om jobbet som jag var på intervju för i förra veckan. hon hade ringt min förra "chef" för att få ett utlåtande. efter det blev jag uppringd av min förra "chef" som bara ville tala om att hon hade pratat med henne och lite om vad hon hade sagt. så jag känner mig rätt säker, men vill inte hoppas på för mycket i alla fall.

nu blir det till att fixa middag och snart kommer Emil hem också.

1 kommentar:

  1. Jag håller alla tummar jag har för att det ska gå vägen. :) <3

    SvaraRadera