måndag, november 17, 2008

solen sken idag, men har redan gått ner.

15.10

har varit ute väldigt länge idag, säkert 2 timmar, bäst att passa på när det är fint väder och inte alltför blåsigt. men nu sitter jag här och fryser lite grann, ska nog fixa mig en kopp thé. och nu har jag en kopp thé framför mig.

helgen har varit bra, har inte hänt något alls egentligen, vi har mest varit inne, vädret har inte varit särksilt lockande, så det har inte ens blivit några långa promenader, det har mest blivit dataspel och tv. och jag har haft en fruktansvärt godissug, men det har inte blivit något godis inte. inte har vi lagat nån mat på hela helgen heller, vi har ätit hos Emils syster.

annars har det inte hänt mycket idag. hon från jobbet ringde och jag börjar jobba på onsdag. det känns helt sjukt bra faktiskt, jag ser fram emot det så enormt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar