tisdag, november 25, 2008

pepparkaksberoende

18.19

väntar på att dra iväg till yoga nu.
kom hem med världens huvudvärk och kände mig tveksam till yoga idag också, men efte lite middag (som var färdig när jag klev innanför dörren), och vatten så börjar det kännas bättre och jag ska åka iväg som sagt. avtar det inte så åker jag väl hem, inte mer med det. å efter yogan blir det sängen.

det har inte hänt så mycket sen senast. känns som det enda jag hinenr med är att jobba, äta och sova. det är ju så mycket nytt att tänka på, på jobbet, jag antar att det är därför det känns lite så. men jag börjar komma in i det. sen ska det blir ändring på det. ska jobba hela den här veckan och sen går jag på mitt riktiga schema, som innebär 2-3 dagar per vecka.

nu ska jag byta om å sen åka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar