fredag, november 21, 2008

JOBB!!

21.49

först ska jag väl börja med att säga att jag inte haft på datan sen i tisdags kväll. för jag har nämligen börjat jobba! det har varit jättebra och alla är snälla. men det är så mycket att tänka på med alla specialkoster och så vidare, det tar ett tag att lära sig. så jag har varit helt slut när jag har kommit hem, inte orkat göra något alls nästan, vilket betyder att än har jag inte orkat ta mig till gymmet, det får vänta ett tag till. men idag känns det absolut bättre, trött är jag, men inte dödstrött. det är för övrigt så mycket att berätta om jobbet att jag inte tänker ta mer här alls.

dagen har varit bra, skönt med fredag, för jag är trött. har varit på en ny station på jobbet idag och lärt mig ännu lite mer nya grejer, det gillas. jobbade även lite längre idag. var hemma vid fem nånting idag, då hade min älskling gjort lite glögg och det blev lite pepparkakor till det. sen har det inte blivit så mycket mer än middag för oss ikväll.
det var förresten SNÖ ute imorse när jag åkte till jobbet. det var lite barnslig lycka över det, som alla år. och det finns hopp om att det blir vinter i år också, det måste det bli.

nu blir det lite mys i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar