måndag, december 22, 2008

9 grader, det är inte vinter.

11.49

nu var det längesen igen, men har haft lite att pyssla med det senaste.

sitter hemma hos pappa, är lite barnvakt idag för syskonen. senare i eftermiddag bär det av till Liseberg med mamma en sväng, och sen inte helt bestämt om jag ska åka hem ikväll eller imorgon. får se hur det känns helt enkelt. men helt ärligt, så börjar jag faktiskt längta hem och efter min man.

helgen har varit helt underbar. fredagen var mys hos mamma, med syster. vi klädde granen, åt lite julmat och bytte julklappar. jag mådde bra. lördagen spenderades ett par timmar med Söting, som jag inte sett på över ett halvår, det var roligt att ses igen. sen var jag ensam hela kvällen hemma hos pappa, men hade det rätt bra ändå, lite godis, pepparkakor å en feelgood-film.
igår så var jag duktig två gånger om, och för att vara ärlig så är jag rätt stolt över mig själv. jag var och köpte lampor och bytte på bilen och sen torkarblad också. på kvällen så hämtade jag upp farmor&farfar, så åt vi middag här, bytte lite julklappar och jag känner mig rikitgt nöjd faktiskt. fick parfymen jag önskat mig. (och min Johanna var förbi och lämnade en julklapp till mig också, alltid mysigt att se henne, även om det bara var snabbt). sen sjöng hela familjen singstar, och vi hade rikitgt roligt. det var bara en enda grej som saknades igår och det var min Emil, men det var inte så mycket att göra åt saken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar