tisdag, december 30, 2008

snart nytt år.

20.11

det blir inte så mycket skrivande här just nu, skriver mer i min "riktiga dagbok" istället. och jag känner inte riktigt att jag vet vad jag ska skriva heller.

har just ätit lite middag och druckit lite vin, det fick bli ikväll istället för imornkväll, då jag jobbar på nyårsdagen. så det blir en lugn kväll imorn för min del, med det är det inte sagt att jag ska lägga mig tidigt, jag ska bara inte dricka något. undrar bara vad jag ska ha på mig imorgon, funderar skarpt på klänning, de är ju trots allt nyår.
förövrigt idag så var jag en sväng till värnamo, hade några ärenden och passade på att reashoppa lite, en jättensygg stickad tröja bland annat.

snart är det nytt år också, och det här året ska jag dra till med två nyårslöften, inte alltför hårda utan rimliga, som jag med största sannolikhet ska klara av att hålla. men jag håller lite hemligt vad det handlar om, vill inte säga för mycket, än.

och på lördagmorgon så åker jag hem till lindome, bästa vennen Johanna fyller år och jag ska gå på lite kalas. men jag stannar nog inte särskilt länge hemma, för det är ingen hemma i alla fall. kanske blir en sväng förbi mamma, om hon är hemma vill säga.

ikväll blir det film och imorn vill jag ha en lång sovmorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar