onsdag, december 03, 2008

jag behöver verkligen dig.

19.28

sitter här och är lite halvtrött, känner en stark dragning till sängen, men det känns lite tidigt än. ska pyssla med lite grejer innan dess.

idag har varit jobb, från 7 till halv 5. gick bra idag, kanske till och med jättebra. fortfarande så är det en hel del att tänka på, men även det blir bättre för var dag, vilket är väl tur. middagen var klar när jag kom hem idag och efter det har det inte blivit så mycket. har dammsugit av huset och varit ute på en liten promenad.

imorgon blir det lite annat att göra. tvätta, diska och packa. åker hem till pappa på fredag förmiddag och det blir rätt fullt upp hela helgen. liten jakt på en ny topp, utgång på fredagkväll med syster, julklappshandling och Jul på Liseberg på lördag och söndag ska jag hinna med att träffa lite andra vänner, och även köra hemåt igen. men det känns som det kommer bli en bra helg.

nu ska jag greja lite.

2 kommentarer:

  1. Ja-aaa, det vet jag. :) Hade problem med med mellanblödningar som inte ville sluta, så jag blev lite nojig när de hållt på i över en vecka. :P Men ringde ungdomsmottagningen igår och det var tydligen i sin ordning. :P ska gå på en karta till och om det inte slutar får jag byta piller istället. så det löste sig. :)
    woho, längtar till söndag. :D
    <3!

    SvaraRadera
  2. Anonym07:18

    Jul på liseberg är mysig!!
    Får hoppas att du hittar det du letar efter :)

    SvaraRadera