torsdag, december 25, 2008

Juldagen.

19.12

nu var julen över, det dröjer länge innan den kommer och så i som ett fingerknäpp så är den slut igen.

har haft en riktigt slappdag idag och inte gjort särskilt mycket. Emil och jag tog en liten sväng i skogen med Helmer och vi lagade tacos till middag idag. annars har det inte hänt något alls idag.

julafton igår. på dagen fick jag julklappar av Emil, en mössa med stjärnor på och en rikitgt nalletröja. och Emil blev glad för sitt halsband och tog på sig det på en gång och det passar honom så bra. hos Emils mormor på kvällen. det var bra, men det kändes konstigt att inte vara med min egen familj och jag kände inte riktigt att jag passade in igår, tur att Emil var där. jag kände mig ensam på något sätt bland alla andra. jag fick nån julklapp när jag var där också, (vilket jag väl inte trodde). var hemma vid halv 12 igår kväll och då var jag helt slut, det tar på krafterna när det är jul i alla fall, trots at man inte gör så mycket alls.

så imorgon är det jobb igen, och resten av helgen, efter en veckas ledighet. det känns konstigt, mest eftersom Emil är ledig. ska försöka somna i rimlig tid ikväll så jag kommer upp imorn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar