fredag, december 12, 2008

snö

10.22

inte så längesen jag gick upp, känner att jag ligger lite efter idag, men jag orkade inte gå upp. har ätit lite frukost och känner mig lite småfrusen just nu. känner att jag ligegr lite efter i tiden, inte bara idag utan enda fram tills nästa vecka.

ska fixa en liten chokladsmet till mammas julklapp och sen ska jag nog gå ut en sväng i snön med Helmer. (när jag tittade ut genom fönstret när jag hade gått upp och det var mycket snö och det snöar fortfarande, då blev jag sådär barnsligt LYCKLIG). sen blir det nog inte så mycket mer idag, känner mig fortfarande inte helt okej.

helgen ligger som ett tomt blad, blir kanske Jönköping en sväng och handla dem sista julklapparna och lite annat.

sen har jag funderat på en annan sak, jag ska nog börja skriva riktigt dagbok igen. jag kan inte rikitgt få ut allt här, inte mina allra innersta grejer.

nu ska jag greja lite..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar