onsdag, december 17, 2008

julklappsinslagning

12.28

jag förstår inte varför jag är så trött, känns som det har varit en evig trötthet hela den här veckan och ändå vet jag att jag sover alldeles lagom många timmar på nätterna.

tog mig upp i någorlunda tid imorse. hade först lite beslutsångest ifall jag skulle åka ner till Värnamo för att göra några ärenden, eller om jag skulle vänta till imorn efter jobbet. bestämde mig att det var bäst att göra idag, slutar nämligen sent imorn och har lite annat för mig då. så jag fick hämtat linser, köpt sista presenten och nåra småsaker till. resten av dagen blir det till att slå in julklappar, fixa mammas present, fixa lite grejer i köket, börja packa lite och middag senare i eftermiddag.

julbordet igår med jobbet var mycket trevligt och god mat. vi fick en julklapp och en blomma var. det blev senare än vad jag tänkt mig och var inte hemma förrän strax efter tio. gick och la mig och var fortfarande proppmätt.

nu ska jag packa paket.

2 kommentarer:

  1. jag längtar så efter att du kommer hem igen. <3

    SvaraRadera
  2. Oh yes, det blir vingarna. 21 januari, jag längtar redan. :D

    SvaraRadera