söndag, december 14, 2008

tredje advent

13.15

snön håller på att smälta bort igen och det är fruktansvärt tråkigt. jag hade ju hopp om en vit jul i år, men det finns lite tid än.

Emil ligger och sover, är lite småsjuk och jag försöker hitta på något att göra, vad vet jag inte dock. skulle väl behöva städa lite här hemma, men det har jag ingen som helst lust med... så det kan jag skjuta upp nån dag till. kanske skulle gå en promenad och sedan baka lite.

julen närmar sig med stormsteg förresten, och jag känner mig inte det minsta stressad över nånting, jag har redan så gott som alla julklappar. bara lite småpyssel kvar, slå in lite julklappar och göra klart lite smått. jobbar måndag och torsdag nästa vecka och sen åker jag hem till mamma och sen pappa, för lite julklappsbyten där.

nu ska jag väl ta mig i kragen och göra något åt den är dagen också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar