måndag, december 01, 2008

love for eternity

18.31

middagen avklarad ikväll, så även en hel del av disken. resten tar jag imorgon, slutar tidigt, så det ska jag väl hinna med imorgon. jag och Emil har även varit ute och tagit in hästarna, Emils syster fick nämligen en liten flicka igår.


titeln idag är för att jag håller på att fundera ut några idéer på ny/nya tatueringar. har lite olika förslag.

har lärt mig ett nytt ord på jobbet förra veckan också "fnyker", det är när det småsnöar sådär lite å fint bara.

och nu kommer vi till helgen, så var det inte särskilt mycket med den. lördagen var Emil ute och jobbade nästan hela dagen och jag strök och satte upp julgardiner, nåt annat pynt blev det inte, för jag äger inget, eller vet inte var jag har det. middag på kvällen med med Emils syster&man, vi bjöd tillbaka för alla gånger. senare var det lite mys, bara vi två å sen somnade jag i soffan vid halv 10, Emil bäddade ner mig i sängen och jag somnade om igen.
söndag, så gjorde vi så mycket som, ingenting alls
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar