torsdag, juni 11, 2009

dripp dropp dripp dropp.

21.59

dagen har varit bra och den har gått fort. funderade på att gå upp samtidigt som Emil imorse och gå en promenad. men jag somnade om och gick upp vid 9. tränade idag, det var längesen och det var välbehövligt/skönt, fick svettas lite. och duschen efteråt är alltid lika fantastisk och jag känner mig alltid lika fräsch. funderar även på att byta gym, då de är lite långt att åka för att komma dit. men jag funderar, på vad som blir billigast, i längden. fick fixat lite lite annat när jag ändå var i Värnamo också, hämta linser, varit på apotekt och handlat. det har regnat mest hela dagen så det har inte blivit någon långpromenad idag heller.

middagen idag blev kycklignfilé, färskpotatis och citron- och honungssås. men till nästa gång så måste jag modifiera om såsen lite, den smakade inte rikigt så mycket som jag ville att den skulle göra. men det var ju bara första gången.

hoppas på bätter väder imorgon, lite sol skulle inte vara fel. men just nu ser det inte så hoppfullt ut för det. det regnar.

sängen väntar. och älskling med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar