onsdag, juni 03, 2009

tillbaka på svensk mark igen.

17.16

är helt tokigt trött. vart inte många timmar sömn inatt, dock nästan 4 på bussen hem. men känns inte som om dem hjälpte så värst mycket. blev ju en aning sent igår och en aning mycket vin.

har haft 4 galet underbara dagar i Oslo med syster. det har varit sol, bad, grillning, vin, partaj och slappande. och så mycket bättre än det kunde vi knappast haft det. solbränd har jag blivit också, det är ju ett plus det med.

har inte pratat med Emil sen i fredags och jag längtar efter honom och mest av allt vill jag åka hem. men tyvärr, det är inte hemskt som det låter, men jag har just ingen som helst lust. så har jag planer på fredag. jag vill bara hem till mig själv. och pussa på Emil. det kanske känns bättre när det väl är fredag, vem vet.

nu blir det snart middag här. lite senare så ska jag med sis till jobbet och sen gör jag tidig kväll ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar