torsdag, juni 04, 2009

evening.

21.32

konstigt att vara trött nu när jag sov 12 timmar inatt. men trött är jag. hur som helst så ska jag vara uppe ett tag till. dagen har varit lugn och inte gjort särskilt mycket. var en runda till staden, utan min syster, vi har ju umgåtts 24/7 ganska länge nu, så idag hade vi en paus, och hittade examenspresent till min ven imorgon. sen hjälpte jag till med middagen här hemma, ungsbakad falukorv och potatismos.

nu känns allt lite bättre inför imorgon, men fortfarande så vill jag mest av allt hem. å 4-årsdag har vi imorgon också. vet inte om jag kan åka imorn kväll heller. min bil har lyckats gå sönder utan att jag har använt den på nästan en vecka. nån jäkla topplockspackning, som jag i ärlighetens namn knappt vet vad det är. hur som helst så tror jag att det blir trevligt/roligt imorn, men det blir rätt tidigt för mig och med det ingen utgång.

nu ska jag greja lite med datan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar