lördag, juni 06, 2009

lördagsmys.

20.48

jag är äntligen hemma igen och det är väldans skönt faktiskt. och jag fick träffa min älsk igen. han är dock inte hemma ikväll, då han skulle på lite partaj, men ska hämta honom inatt. vad gör jag inte för att få hem honom. men jag har det bra i alla fall, lite godis och ostbågar.

gårdagen blev bra. först lite mottagning hos Johanna (och hon gillade presenterna). sen in till stan för middagen på Chez Amis. god mat blev det och vatten för min del. bröt upp redan vid tolv och gav mig iväg till tåget och hem. var inte sugen på någon utgång. somnade sedan gott i lillebrors säng.

bilen gick hela vägen hem idag med, jag var lite orolig med tanke på hur den låter. men det gick. men nu måste jag se till att få den lagad också. nu blir det slappning i soffan.

1 kommentar:

  1. Jag är så glad att du kom vennen min. <3 Kvällen blev ganska lugn, vi bestämde oss för att det räckte som det var och drog hem vid ett-tiden. Hoppas du har det bra med din man nu. :) Pussi

    SvaraRadera