måndag, juni 15, 2009

sweet and sunny monday.

19.44

känns som om dagen har rullat på i en väldig fart idag faktiskt. uppstigning vid 9 imorse (Emil hade köpt med sig jordgubbar påväg hem från gymmet), det blev jordgubbar till frukost, mums! långpromenad i skogen på förmiddagen sen så åkte jag iväg till gymmet, det flöt på bra idag och det var tillfredsställande, var det ett konstigt ordval? fick handlat motorolja till bilen, hoppas att det hjälper den bara, annars vet jag inte vad det kan vara för fel. och jag behöver den. vid 3 var det semesterfika med jobbet, på Herrestad Café, roligt att träffa dem igen. väl hemma blev det middag och en sväng ner på åkern med hunden.

fick pratat med syster idag med. planerade midsommar lite grann och det kommer nog bli rikigt bra känns det som. hoppas på fint väder bara, eller åtminstone uppehåll.

jag borde börja gå upp tidigare på mornarna, jag börjar ju jobba om en vecka och då är det minsann ingen sovmorgon längre. men det ska nog gå bra det med, pengar är ju bra.

nu blir det inte mer här ikväll. lite tv och sen sängen skulle jag tro. måste läsa min bok med, är helt frälst verkligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar