onsdag, juni 10, 2009

I am yours to keep.

20.15

har suttit ett tag nu och försökt lära mig hur photoshop funkar, men det är rät svårt. och dessutom står det bara på engelska och det är inte min starkaste sida heller. men jag ska lära mig och jag har redan gjort om ett par bilder. än är dem inte så avancerade, men det kommer väl.

Bilder från Oslo-trippen med syster.
har annars inte gjort något alls idag. en lång skogspromenad med Helmer vid lunch. genomsevettig och blöt var jag när jag kom tillbaka och det resulterad i en dusch. och inte mycket mer efter det. jo middag fick jag lagat också.
har ju varit mer eller mindre regn hela dagen och känts som himlen hänger ungefär nån meter över marken bara. och då blir jag trött.
snart blir det Greys Anatomy och sen lite mys med älsk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar