torsdag, september 17, 2009

baka baka liten kaka.

21.36

idag har jag känt mig nästan på topp igen. promenaden imorse var seg och sen var jag frusen. men det gick över efter en stund under en filt.
har tvättat (oj, vad det känns som jag alltid gör det). och sen har jag bakat mandelkubb idag, något som jag gått och tänkt på länge. trodde det skulle vara svårt, men det visade sig vara mycket simpelt faktiskt. fina blev dem med. Emils kommenatar var den bästa: "har du bakat mandelkubb?" jag svarade "ja, tycker inte du om det?" och han, "jo, men det är lite pensionärskaka".
har inte gjort så mycket mer, ätit lite middag och kikat på Idol.

nu som vanligt lyssnar jag på Takida och Emil spelar x-box. ska snart göra kväll här. har lite att pyssla med imorn, lite tvätt som ska vikas, troligtvis baka en bananpaj. och när Emil kommer hem imorn så åker vi upp till hans bror och flickvän. får se vad kvällen bjuder på där, men det blir nog roligt. stannar till lördag. och på lördag är det kalas.

bilder på mina skofynd från Paris kommer här med. jag är förälskad.
Svarta i skinn och militärgröna med stjärna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar