fredag, september 25, 2009

dagens strapatser.

21.50

känns som dagen mest har rusat iväg idag. har väl inte hänt så mycket anmärkningsvärt egentligen. men det är skönt när det rullar på.
blev som vanligt promenad imorse och sedan frukost på det, kvarvarande pannkakor, mums. har kvistlackat lite lister idag, det var rikigt tråkigt och det tog sin lilla tid (det skulle målas på, torka en stund, målas på igen och sen torka en timme innan man kan ha på grundfärgen). så det blev ingen målning. skulle dammsuga - innan Emil kom hem - men dammsugarpåsen var full till bristningsgränsen och ingen mer fanns, så det fick vara. fick i alla fall städat toaletten och tvättat lite mattor.
och min älskling kom hem, tidigare än vad jag trodde och det gjorde mig glad. ända in i hjärtat. han har varit saknad.

han fick sin present. han verkar nöjd med den, fast att han redan visste vad det var. hoppas att det är riktigt bra och roligt imorn. sen blev det lite tacos till middag och Idol.

nu ska jag lägga mig och myspysa lite med pälsk. och jag kommer sova jättebra inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar