söndag, september 13, 2009

sunday evening.

20.38

sitter i soffan med datan i knät och lyssnar på Takidas nya skiva. och den är precis så bra som jag vill att den ska vara. Emil köpte skivan till mig idag när vi var och handlade. nu längtar jag ännu mer till spelningen.

för övrigt så har dagen varit precis som en söndag känns. har varit allmänt seg och inte gjort mycket alls. skrivit jobbansökningar, (för hand, för vi äger ingen skrivare och dem tar inte emor mejl, vem gör inte det nu förtiden?) en sväng till affären. har bakat brownie med jordnötter. och till middag tacos. har lite ont i ryggen och vet inte rikigt hur jag ska sitta alls.
så ska snart lägga mig i sängen och titta på en film på tv. och det känns som jag kommer somna tidigt ikväll, är trött.

lillebror fyller år imorn, 8 år. tänk tiden går himla fort, känns inte som det var längesen han var liten. åker inte hem tills imorn, känner inte att jag har nån lust egentligen, måste man ha lust att åka hem till sin familj? och känns som jag nyss var borta ju.

nu ska jag göra mig iordning och krypa ner i sängen.
over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar