torsdag, september 10, 2009

tillbaka från fantastiska Paris.

16.03

hemma igen, i mitt egna hus och hos min älskling igen. det är skönt, men samtidigt hade jag gärna kunnat vara borta ett tag till. det är fortfarande sommar i Paris.

det har varit en fanstastisk vecka verkligen. det har säkert gåtts mil varenda dag. vi har sett allt som man "ska" se när man är där. vart uppe i Eiffel Tornet. gått på marknad. shoppat, för det ska man göra :). har tagit en massa kort. haft en underbar vecka helt enkelt.

och hemma igen som sagt. blev hämtad av Emil igår. fick packat upp väskan igår kväll och samlat ihop all smutstvätt. idag blev det en lång sovmorgon, gick upp vid 10. grävde fram lite frulle. var barnvakt åt Tilda en stund. och sen en skogspromenad med Helmer. och det var riktig sommarvärme ute. tvättat en maskin och hängt ut. gått igenom lite post och fixat lite saker.

Emil kommer snart hem, han handlar på vägen hem, så det blir nån middag idag. jag längtar efter spaghetti och Emils köttfärssås.
ska lägga in bilderna från Paris på datan nu.

2 kommentarer:

  1. WOHO! Du är hemma igen! Hur är det med dig sötaste vennen? :)

    SvaraRadera
  2. Jag håller alla tummar jag har för att det ska lösa sig med jobb för dig snart! Jo, jag har det bra, min vardag är i full gång igen med skola, fast nu är det en massa dans också. Jag älskar det Juja, det var jättelänge sen något var så roligt! =D Fast jag saknar dig något enormt, det fattas en bit i hjärtat liksom. Jag älskar dig så mycket, kom ihåg det fast vi ses så sällan! <3 Hade killproblem i veckan också, då hade jag velat prata med dig! Pussi darling!

    SvaraRadera