lördag, september 12, 2009

ensam-hemma kväll.

21.11

ensam hemma ikväll. känns helt okej faktiskt, skönt att vara lite själv, men såklart skönt när han kommer hem igen. tända ljus, äter lite naturgodis, kikar på CSI och filar lite på en jobbansökan. har även gjort en ansiktsmask, det var choklad, mums.

idag har det dammsugits, så mycket att dammsugaren blev näst intill överhettad. haft ute och dammat av dem få mattor vi har inne. tvättat en maskin, igen, men tvätten tycks inte minska ens.
körde iväg Emil och ska åka bort och hämta honom senare igen när han ringer.

jag måste ta mig iväg till en affär och inhandla Takidas nya album, det är tydligen sjukt bra. jag bara måste ha det i min ägo. har hört några av låtarna och dem är bra. har även biljetterna till deras spelning i Lisebergshallen den 26 november. roligt när man har saker att se fram emot såhär på hösten.

från Paris fick jag förresten med mig fyra palestinasjalar i fina färger och två par Converse. dem är riktigt snygga. och en mindre Converse-väska, i svart och grönt.
har fixat födelsedagspresent till min älskling med. kanske blir något mer. men jag är rikigt nöjd.
så nu måste jag verkligen hålla i mina pengar ett tag. men det är svårt, finns så mycket jag vill ha nu.

nu ska jag knåpa ihop det sista på det personliga brevet. och pyssla med lite annat.

En liten bild från Paris får vara med också.

1 kommentar: