tisdag, september 22, 2009

stand up for your believes.

12.56

klockan är redan ett och jag har inte gjort mycket mer än att gå en promenad och ätit frukost idag.
det finns saker att ta tag i, som vanligt. men jag känner verkligen inte för nånting alls. kan vara vädret som spökar. och att Emil har åkt och är borta till på fredag. det gillar jag inte alls. yoga ikväll i alla fall, alltid något att se fram emot.

internet har legat nere efter en olycka i lördags.
men helgen var bra i alla fall. helt underbart väder verkligen. fredagen hos Emils bor och flickvän var bra. det blev mat, bananpaj och film. sen sov vi som sagt över där. en loppis-sväng på lördagen och på kvällen var det lite kalas hos Emils syster med helt gudomligt fina och goda tårtor. söndagen var, ja en söndag. gjorde inte mycket alls, Emil var ute och jobbade lite. och vi gick en promenad.
och gårdagen var rätt så trist, gjorde i princip ingenting alls. handlade inför veckan, eftersom jag inte kommer ha någon bil. och att jag därmed i princip inte kommer kunna ta mig hemifrån. det är inte så kul. blir en smula ensamt.

trist att jag missar bok- och biblioteksmässan i helgen. är ju upptagen till helgen. men fredag hade ju funkat, om jag hade haft en bil. jävla bil, säger jag bara.

nu ska jag väl kanske ta tag i disken. funderar på att baka lite, för att ha något att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar