söndag, september 27, 2009

Pablo Francisco.

20.07

igårkväll var jag oh Emil på Pablo Francisco, som för övrigt var hans födelsedagspresent. det var rikigt roligt och jag skrattade hur mycket som helst, så tåraran rann ibland. var ju lite orolig att jag inte skulle förstå, då det var på engelska, men det var inga som helst problem. missade något ibland, men helheten förstod jag ju ändå. så det vart en rikigt lyckad kväll. roligt att göra något annorlunda tillsammans.

idag har jag varit ensam hemma. promenad innan frukost och sen varm choklad och mackor. sen spenderade jag några timmar nere i maskinhallen och målade lister. med Takida på hög volym. tiden går fort och jag tänker inte på nånting alls. det är rätt skönt.

känner mig lite si sådär nu. det är veckan på månaden. och jag tycker lite synd om mig själv. men det går ju över det med.
ska snart krypa ner i sängen. fastän klockan inte är mer än halv nio.

funderar för övrigt på en hemresa till helgen. jag längtar lite efter min familj, hem helt enkelt. ska kika på biljetter å så. budgeten är ju inte så stor just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar