tisdag, oktober 12, 2010

Amazing och lite djupa funderingar.


20.20

Vi börjar med helgen som jag fortfarande tänker tillbaka till och blir lycklig i magen. VOLBEAT var fucking amazing! och det finns inte så mycket mer att säga om det. Jag kan inte beskriva i ord hur bra det var liksom. Fick med mig en t-shirt hem också :) Den spenderade jag hela kvällen och natten i.
Efter spelningen blev det utgång till Sticky och det var minst sagt fullt ös hela natten och massor av trevligt folk. Det blev språngmarsch till tåget för att hinna med det sista hem. 

Lördagen spenderade vi i varsin soffa under täcket och glodde på tv. Härligt värre. Lagade middag och gjorde oss i ordning. Sen blev det förfest som var väldigt trevlig. Sticky för andra kvällen i rad. Dans, skitsnack, ett glas öl över benen och massor av skratt. Lika roligt om inte roligare än kvällen innan. Blev nattamat på donken och en taxi hem i den tidiga, kalla höstmorgonen. Tack syster för att du förgyllde min helg!








Ibland börjar jag fundera över vad jag verkligen känner och vill med mitt liv. I helgen när jag var hemma då önskade jag nästan att jag bodde i Göteborg igen. Men samtidigt har jag det bästa som finns och näst intill allt jag önskar mig. Ibland vill man bara ha något mer. Lite spänning. Borde jag skämmas för att jag känner såhär??

Ikväll tror jag att det blir tidig sänggång för min del. Vilket betyder snart. Har i alla fall fått gjort lite grann idag. Tvättat en maskin. Gått en promenad i det soliga höstvädret. Lagat middag och diskat upp lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar