onsdag, oktober 06, 2010

Mitt i veckan.

21.46

Nu har jag fått tillbaka mitt humör igen.
Har haft en riktig skitdag på jobbet idag. Jag vill inte gråta när folk ser, men idag gjorde jag just det. Helt fruktansvärt mycket. Jag fick äntligen ur mig allt som har tyngt mig så länge nu. Det var skönt. Jag ska sluta vara så snäll och inte tro att jag kan göra allt, för alla hela tiden. Jag måste tänka på mig själv i första hand.

Kom hem och gick en promenad med hunden. Riktigt höstväder och kallt också. Var barnvakt en stund och det var inte särskilt ansträngande, barnet sov större delen av tiden.
Har börjat packa min väska för helgen. Har lite beslutsångest över vad jag ska ta med mig och vad jag har lust att ha på mig i helgen. 

Fortsätter packandet imorgon efter jobbet. Ska hämta ut tågbiljetterna också. Vid sex så åker jag mot Göteborg och syrran! Vad jag har längtat.
Nu blir det sängen för min del. Mysa lite med kärleken och kika på tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar