onsdag, oktober 13, 2010

Lite höstdepp.

21.39

Har funderat mycket över det jag skrev igår. Helgen var liksom spännande, kul och det hände lite oväntade saker. Jag lider nog bara av en liten tillfällig höstdepp. Ingenting är roligt, allt är bara tråkigt, dumt och fult. Jag känner mig inte så älskad heller, har just nu ett väldigt behov av att bli sedd och älskad. Det är bara en period. Allt kan inte vara skimrande vackert hela tiden..

Jobbet går ganska så bra nu. Jag har börjat släppa saker och ting, jag kan ju faktiskt inte göra allt. Blev träning efter jobbet, körde skiten ur mig och det var precis vad jag behövde idag. Skulle vara duktig och köra en maskin tvätt. Skulle hämta tvätten och insåg att jag inte ens hade startat maskinen. Fick traska hem med min torra tvätt igen, blir tvättning imorgon istället. Snacka om en aning tankspridd.

Nu ska jag krypa ner i sängen bredvid min lilla halv-sjukling och kika på det alldeles för pinsamma programmet "Kungarna av Tylösand"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar