måndag, oktober 04, 2010

Måndag.

21.15

Varför är det alltid så svårt att somna på söndagar!? Hur trött jag än är så kan jag inte somna ändå, vrider och vänder på mig. Klockan blir ju oftast efter tolv innan jag somnar.

Imorse tog jag mig upp ur sängen vid halv sju, trots att Emil skulle stanna hemma. Fixade frukost, drog på träningskläderna och åkte iväg till  gymmet. Jobbade. Åkte hem, kröp ner i soffan bredvid Emil och somnade lite. Skönt var det. Sen drog jag med mig Emil och storhandlade. Det var ekande tomt i både kyl och frys, så det var välbehövligt. Hemma igen blev det lite snabblagad middag, inget att skryta med precis, men jag blev mätt och fick matlåda.

Sen var det jag som slängde mig ner i soffan och jag äter kladdkaka direkt ur formen. Fint ska det vara, måndag och allt.
Tre dagar kvar på jobbet nu och sen tar jag långhelg!

Imorgon blir det inget tränande på morgonen. Kanske lite simning efter jobbet. 
Nu boka tågbiljetter till torsdag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar