lördag, oktober 16, 2010

Strålande höstväder och sjuk.

17.13

Idag har jag legat i soffan precis hela dagen. Har svinigt ont i halsen och hela huvudet dunkar lite smått. Dock ingen förkylning. Hösten sjukdom är här och det lär ju inte vara sista heller. Det är så jäkla trist bara, särskilt när det är alldeles strålande höstväder ute.

Igår var det en bra dag. Jobbade och tränade, helt fullt på gymmet och jag vill helst aldrig mer gå dit en fredagseftermiddag. Träffade Julia för en fika och en lite sväng på stan. Det var kul, det var ett par veckor sedan.
Träna skulle jag verkligen inte ha gjort. När jag kom hem hade jag ont i halsen och började känna mig risig. Gjort är gjort i alla fall. Blev varma mackor till kvällsmat och sen åt vi Ben&Jerry, direkt ur burken.

ska dra på mig lite kläder och smita ut med hunden en sväng. Lite frisk luft är aldrig fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar