fredag, oktober 01, 2010

Fredagsfeeling.

20.43

Känns som att veckan bara har rusat iväg. Bra men jag har inte riktigt hunnit med saker som jag borde gjort. Hur som helst så är fredag alltid uppskattat.

Veckan på jobbet har varit bra. Det börjar gå bättre nu, och vi har fått öka upp en timme den ena veckan. Trots det så får jag göra ganska så mycket extra. Jag kämpar på. Idag när jag gick från jobbet så var jag helt slut och hade lust att åka hem och lägga mig på en gång. Kom hem och tog en långpromenad i skogen med hunden. Plikten kallade. Skönt var det i alla fall och kände mig lite piggare efteråt. Pizza till middag och lite godis. Känner mig sjukt mätt och lite lite illamående :P

Har varit på gymmet två gånger den här veckan och simmat en gång. Halsontet smög sig på igen och då kändes det inget vidare. På måndag är jag på't igen, hoppas jag. Nästa vecka kan jag inte och vill jag inte vara/bli sjuk.
Imorgon blir det ganska tidig uppgång. Dop, utanför Tidaholm (tror jag det var), för Emils kusinbarn. Blir nog jättebra. Ska kolla över kläderna innan sänggång och måla naglarna. Tror inte att det blir så sent ikväll, trött är jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar