söndag, oktober 03, 2010

You´re amazing just the way you are.

20.30

Söndagskväll och jag känner inte av någon form av söndagsångest. Jag har helgen att se fram emot, något så enormt.

Igår var det dop. Det var trevligt, god mat och goda tårtor. På vägen hem sov jag nästan hela vägen. Brukar inte gå upp så tidigt på lördagar, jag sover gärna om jag får. Hade på mig min nya klänning (det händer inte alltför ofta), leggings, stövlar och lockat hår :) Kände mig verkligen fin! Det blev tidig sänggång igår och vi var som ett gammalt pensionärspar :P. Men vad ska man göra om man är trött?

Idag blev det i alla fall sovmorgon till halv tio. Skönt som tusan. Var ute en sväng med hunden och Emil, det var blåsigt och inte alls särskilt skönt, fick örsprång. Har bakat lite. Kärleksmums och kladdkaka, från min nya bok. Följde med L, C och T på skogspromenad. När vi kom hem igen hade vi varit ute och gått i 2,5 timme. 
Lagade blomkålssoppa till middag och sen placerade jag mig i soffan och tänkte inte göra något mer alls. 

Snart blir det sängen för min del. Börjar halv tio i veckan men har tänkt ta mig upp och masa mig iväg till gymmet innan jobbet. Det är skönt när det är gjort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar