måndag, oktober 18, 2010

Måndagen är över.

20.22

Har haft en rätt okej dag på jobbet idag, trots förkylning och ont i halsen. Pallrade mig upp imorse trots att jag kände mig som ett vrak, somnade alldeles för sent igår också. Jag jobbar ju inte så många timmar och framåt dagen kändes det lite bättre. Fick order om att ringa doktorn, jag har ju haft ont i halsen så länge, kanske behöver nån kur penicillin. Så imorgon när jag vaknar är det jag som ringer doktorn.
Blev en liten sväng med hunden när jag kom hem, ingen längre sväng. Var riktigt ruggigt och allt ute. Har vikt lite tvätt och lagat middag. Tog en dusch med darling och sen var det jag som hoppade i mysbyxorna och dök ner i soffan. 
Mycket störande att K:t på min data är segt och jag måste trycka eller slå hårt på det för att det ska bli nån bokstav :P

Alldeles snart dags att krypa ner i sängen bredvid min kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar