torsdag, maj 26, 2011

Down and low.

20.07

Den här veckan har varit lite jobbig, det är tungt med jobbet nu. Att inte veta så mycket. Fick papper i veckan om att min anställning upphör (det visste jag redan, men att få det på papper) det kändes jobbigt och jag har ärligt talat känt mig lite deppig.
Har velat framåt tillbaka en del, räknat på löner, bensin och annat. Om jag ska jobba två veckor under sommaren eller inte. Nu ska jag göra det (som det ser ut nu), jag får gå upp i heltid, det känns bättre, men fortfarande inte helt bra.

Idag har jag hunnit med jobb, träning, promenad, tvättat och sen klippt gräset. Lagade middag, var galet hungrig och blev tjurig. Som sagt jag är lite ur gängorna. Synd att det går ut över min kärlek.

Skönt det är fredag imorgon. Det behövs helg nu. Helgen är planerad, saker jag vill göra men ändå planerad. 

Nu blir det lite soffmys med älsk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar