onsdag, maj 18, 2011

Round it goes.

20.53

Strax blir det Greys Anatomy och kladdkaka. Jag vet att jag skrev att jag behöver tappa ett par kilo, men vad fan.

Hittills i veckan har det hunnits med träning, promenader och lite annat som måste göras. Det rullar på. Regn och sol om vartannat. Imorse startade inte bilen, Emil hade glömt telefonen hemma. Fick i alla fall tag i honom och jag kunde ta hans bil. Väl hemma från jobbet igen, då ville bil-fan starta efter lite bankande. Skulle jag vinna mycket pengar, då skulle jag betala av på lånen och köpa mig en NY bil. Utan problem, som jag kan lita på.
På jobbet får vi fortfarande inte så mycket veta. Kvar får jag inte vara, frågan är vilka tjänster som kommer ut och ifall jag vill ha någon, mer än halvtid. Har sökt lite andra jobb och håller tummarna. 

Längtar till sommaren. Peace&Love är nästan det enda jag tänker på. Sex veckor kvar och jag är taggad till tusen. Vill redan börja skriva packlista och grejer :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar