måndag, maj 23, 2011

Måndagen är över.

20.55

Första dagen på veckan så gott som avklarad. Skönt det. En aning rörigt på jobbet. Väl hemma har jag hunnit med en del, tränat, gått promenad, grejat lite i trädgården och fixat mat, slog mig just att jag glömt hänga upp tvätten.

Helgen var fin. Fredagen spenderades ensam hemma med ett par avsnitt Glee innan en full Emil dundrade in genom dörren.  
I lördags grejade jag lite i trädgården och gick promenad. På kvällen var Emils kompis här, åt grillat, drack lite grogg och kikade på film. 
Gårdagen var ungefär som dagen innan. Prickade in regnet när jag tänkte gå promenad på eftermiddagen. Sen blev det ett otroligt åskväder som höll på över en timme. Bakade en ny kaka och sen ett avsnitt "Sons". 
Mycket bra helg i alla fall, skönt att göra vad man känner för.

Nu är det dags att hänga upp tvätten och snart sängen för min del. Känner av en smula huvudvärk. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar