måndag, maj 30, 2011

Ny vecka, nya tag.

20.17

Ännu en ny vecka har tagit sin början. Helgen var bra. I lördags var det bio x2. Baksmällan 2 och Pirates of the Caribbean i 3D. Varit i säng innan tolv hela helgen, har varit helt slut. 
Hela söndagen spenderades hos mamma. Hade med mig en fantastisk god tårta också. Regn hela dagen, trist men roligt att träffa mamma och syster igen <3

Idag har det varit en låång dag. Imorse innan jobbet blev det träning. Efter jobbet hade vi möte, i två timmar och jag hade en jobbig huvudvärk. Vet inte om jag blev så mycket klokare egentligen. Blev erbjuden ett 50% vikariat fram till årsskiftet, samma som jag har nu alltså. Ska på arbetsintervju nästa vecka och hoppas att det leder nånstans. Men jag tackar ja till mitt nuvarande och säger upp mig om det går vägen med något annat. Jag håller mina tummar!

Två jobbdagar kvar på den här veckan och sen väntar fem dagars ledighet. Så otroligt skönt. Slippa tänka på jobbet ett par dagar.
Nu blir det lite kvarbliven rabarber och jordgubbspaj med vaniljvisp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar