fredag, maj 13, 2011

Friday night.

22.53

Fredagen närmar sig sitt slut för min del. Alldeles snart sängen.
Idag fixade jag egengjorda kyckling "nuggets", ris och vitlöksås. Till det ett stort fat med grönsaker att dippa. Mumsigt värre! Kvällen har spenderats i soffan med Emil, mest zappandes mellan alla olika kanaler men det är inte så dumt det heller.

Imorse insåg jag en jobbig sak, som jag faktiskt skäms lite för. Jag är jätteglad för att min syster (äntligen) har hittat något som hon verkligen trivs med och tycker är roligt. Men samtidigt så är jag lite avundsjuk. Pinsamt men sant. Jag gillar också bilar, varför har jag aldrig gjort något sånt!? Men samtidigt så gillar jag verkligen att laga mat. Jag antar att jag inte vill vara sämre än henne. Fy fan vad jag är barnslig. Det går över.  

Nu blir det sängen. Ska läsa en liten stund och sen sova. Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar