onsdag, maj 04, 2011

In the middle.

20.42

Redan mitten på veckan och jag har hunnit med en hel del faktiskt. Humöret och dagarna har varit bra, vädret har gett mer att önska om man säger så. Det har blivit en eftermiddagsträning och en morgonträning, imorse. En ifyllning av tatueringen. Promenad i snö/hagel, i maj, vad hände där!? Lite dammsugning, matlagning, jobbsökning, tvättning. Efter middagen idag så slängde jag ihop lite maränger av några överblivna äggvitor.

När jag kom hem från jobbet förut vart jag helt galet trött och hade kunnat somna sittande om jag suttit kvar i soffan. Tog mig i alla fall i kragen och tog en promenad med Helmer. Piggnade till rätt ordentligt faktiskt.

Inga planer resten av veckan alls. Förutom jobb och träning. Hoppas på bättre väder, då blir det kanske lite fönsterputsning och rensning bland hallonen. 

Nu blir det Greys och sen sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar