fredag, maj 13, 2011

Torsdagkväll.

20.24
Otroligt skumt, det här skulle ha publicerats igår, men det var spårlöst borta och sen plötsligt tillbaka igen. Nu finns det i alla fall, men det är fortfarande lite konstigt.

Har varit helt galet trött i två dagar nu. I tisdags somnade jag i soffan vid nio och igår ännu värre, somnade strax efter åtta, sov till tio, gick och la mig i sängen och somnade igen. Helt otroligt. Idag känner jag mig i alla fall utvilad.

Har varit varmt väder i veckan, men lite växlande ändå. Kom lite regn igår och idag. Skönt att fräscha upp luften lite. Tror att pollen är en av anledningarna till att jag varit så trött.

Tränat tre gånger den här veckan och promenerat ännu mer. Jag behöver gå ner i vikt! Vågen står på 80+ och det är alldeles på tok för mycket. Jag har dålig karaktär, det är så det är. Jag jobbar på det. 

Redan fredag imorgon, jag undrar var veckorna tar vägen. Blir jobb, kanske en sväng på staden och lite mathandling. Är sugen på grönsaker och dipp.

Nu ska jag gotta mig med min nya mattidning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar