måndag, maj 09, 2011

Let's twist again.

21.13

Vilken fantastisk helg jag har haft! 
På fredagen blev det en lite halv spontan utgång, efter lite barnvaktande, kebabätande och vindrickande. Mycket trevlig kväll och kul som vanligt. 
I lördags blev det långfrukost, en liten shoppingrunda med lite fynd och ett bröllop på det :P Det blev lite sol på baksidan. Grillat på altanen med hela familjen inklusive farmor&farfar. Riktigt trevligt att alla var hemma för en gångs skull :) 
Blev ett par glas vin och två rosa pantern, när vi gjorde oss i ordning för ytterligare en utekväll. Korkskruvade hela håret, det tog en timme, men jag kände mig som en prinsessa. Hade en helt fantastisk kväll, helt otroligt roligt. Blev ett par drinkar och ett par cider. Perfekt kväll!
Söndagen spenderades både inne och ute. Gjorde väl inte särskilt mycket alls. Framåt kvällen blev det hemgång igen. Tyvärr så blev det väldigt lite bilder trots att kameran var med överallt.

När jag kom hem igår, då stod den efterlängtade soffan äntligen på plats. Tur att jag har en så fantastisk man.




Idag har det hunnits med en hel del. Jobb, gym, lunch, promenad i solen, dusch och sen har jag haft en riktigt trevlig kväll i Herrestad på ett café med folk från jobbet. Var inte hemma förrän vid halv nio-snåret. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar