måndag, mars 03, 2008

19.33

oj, där ser man, har visst inte skrivit en rad sedan i tisdags. och det är ganska så längesen. men en lite snabb uppdatering:
onsdag - jobb. gympass. hem, fixa middag, packa, för resa till min Emil. duscha. sova.
torsdag - upp tidigare än vanligt. jobb, kändes som en halv evighet. in till stan, gott om tid. en aning panik. springa till tåget, händerna skakade. tåg i 2 timmar. hem till Emil. äta lite. gosa. sova.
fredag - sov länge. ringde och bokade tid för tatuering, på torsdag har jag tid! spelade data. tittade på tv, slappade hela dagen. gick ut med Helmer, på promenix. Emil kom hem, åkte till systemet. hem. duschade, fixade håret och sminkade mig. iväg på försfest med lite folk. iväg till Harry´s, enda stället i Värnamo. hem vid 2. sova.
lördag - sov i princip halva dagen. åt frulle. sov igen. vid 5 åkte vi ner till affären, handlade middag och lite gott. lagade middag. myste. somnade.
söndag - sovmorgon. långpromenad med Helmer i skogen. tittade på film. somnade lite. myste och gosade. Emil körde mig till tåget. lite vemodigt. tåg hem.språngmarsch till bussen. hemma igen. kvällsmat. sängen. sova.

till idag sen. lite men samtidigt mycket att göra på jobbet. fanns inga grejer att göra på, varorna skulle komma senare. så gjorde inte så mycket. och när varorna väl hade kommit så skulle det omorganiseras i stora kylen. det visade bli ett jättejobb. tog mycket längre tid än vad vi trodde att det skulle göra. vid halv 5 kom vi därifrån och då skulle jag handla oxå. kylskåpet här hemma ekade väldigt tomt. så jag bestämde mig för att skippa träningen, var helt slut och insåg att jag inte skulle vara hemma förrän sent. och egentligen så hade jag nog ingen lust heller. tar det imorn istället, när jag har lust.

nu är det snart sängen som gäller för min del. känner mig alldeles slut i både huvudet och kroppen. ska ringa Emil snart också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar